新媽媽求助,宝宝喝奶每次都剩30cc, 30cc奶的魔咒?

新手媽媽就因為宝宝準確咁喝剩30cc奶,大部份媽媽也很苦惱。新手媽媽就將呢個30cc嘅迷思問宝宝專家,當一眾爸爸媽媽都喺度討論緊呢個宝宝界嘅迷思,其實我們可用物理層面解答咗呢個迷思!

抱怨話覺得宝宝個奶樽一定有問題,因為宝宝每次喝奶 都會喝剩30cc奶,新媽媽仲post咗排奶樽相出嚟,果然全部奶樽都剩返30cc奶,係不多不少30cc。新手媽媽於是就推測為何宝宝死都不喝剩下的30cc呢? 到底喝完30cc會肚痾或者是會爆炸呢?

驚掲每個宝宝都有喝剩30cc嘅共識

新手媽媽發問之後,隨即引起熱議。唔少嘅同路新手媽媽都留言表示「我女兒,兒子也是,I am not alone …」、「我家的也是……30cc魔咒!」網民也預言自己個宝宝長大過後一定是精算大師,每次都算好,一喝剩30cc即刻下班。亦有網民笑指宝宝知道要年年有餘,好意頭呀!有網民表示自己個仔仔細個 都係鍾意喝剩30cc,無論自己開少30cc嘅奶定係開返正常份量嘅奶,宝宝都係會喝剩30cc。

30cc的迷思就是物理學

我們用學術層面解答咗呢個30cc的迷思。宝宝次次都喝剩 30cc嘅原因係因為奶樽入面嘅液體太少壓力唔夠大,宝宝要用更大嘅力度先可以喝到剩低嗰30cc奶,咁因為宝宝都已經喝了大半支奶,已經處於半飽嘅狀態,既然都飽飽哋,很難用更多氣力去喝30cc奶。而且樽底嘅奶都比較難喝,所以唔喝都無所謂。30cc嘅迷思就此解開,各位爸爸媽媽如果你地遇 到同樣情況, 宝宝 喝剩30cc奶嘅時候,但你又想宝宝繼續喝完,你可以打開個奶樽,然後再次把奶樽盖上,樽內壓力正常宝宝會把剩 下的30cc奶喝完。

OrganicAsap.com.cn專注有机孕产健康. 請訪問産前産後主頁

+2,231,599