马德钟素食成功,有机健康减肥收身

入行25年的马德钟50岁的他笑言,现在是影视发展的冲刺期。愈来愈年轻的他,皆因转食素和有机健康减肥成功收身,目标是能演金庸小说 中的大侠。

马德 钟表示拍摄跳跃生命线时,只希望拍套好看的剧集,其实出来的效果好、观众又钟意睇已经好开心。当凭此剧麦在田一角获提名万千星辉颁奖典礼最佳男主角时,他坦言唔敢谂, 有好多声音,将你抬到好高,之后跌得好惨,所以唔谂就系最开心!回想颁奖礼前夕每晚都睡得 好,加上等了多年终获奖,实在是可喜可贺!

虽然已年届50岁,但近月fit了更愈见年轻是因食素更健康,因为食用方面有改变,如果我讲食素,大家会觉得有好多规矩,会问鸡蛋食唔食 得?奶饮唔饮得?其实我系食紧一个天然有机最佳营养植物化学膳食,渠系咩嚟呢?好简单,人体需要咩营养,我哋尽量喺植物方面吸收,不在肉类吸收,因为肉类 有好多毒素,如果植物系有机有机当然最好,因为冇咁多化学农药。举例从豆类和不同种子类代替肉类,例如大麻籽,辣木, 羽衣甘蓝,亚麻籽菇类。

马德钟称现时家庭重担减轻了,因为20岁的儿子马在骧已长大,他可以慢慢放手,并笑说:「依家先开始冲刺,嚟紧希望可以接多啲好慨剧集,另外可以拍多啲电影,因为我觉得表演艺术可以喺唔同媒体发挥。好多演员都唔钟意做古装,我成日好遗憾冇做金庸小说入面慨大侠,嚟紧好想试吓,等我喺演艺生涯入面有番个记录。以前梗系想做啲倜傥啲例如神雕侠侣慨杨过,依家呢个年纪希望可以做到天龙八部入面慨乔峰。」


OrganicAsap.com.cn專注有机有机健康. 請訪問非转基因的降糖辣椒的連接

+2,285,630